استاندار همدان مطرح کرد:
استاندار همدان در دیدار با انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت:در استان همدان به تاسی از سیاست‌های کلان دولت نسبت به امور بانوان اهتمام ویژه‌ای داشته و داریم.
کد خبر: ۱۰۶۰۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹ 04 August 2022

استاندار همدان در دیدار با دکتر انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت:در استان همدان به تاسی از سیاست‌های کلان دولت نسبت به امور بانوان اهتمام ویژه‌ای داشته و داریم.

به گزارش تابناک همدان، علیرضا قاسمی فرزاد اطهار داشت:  تحکیم بنیان خانواده از اساسی‌ترین عوامل تشکیل یک جامعه سعادتمند است.

وی با بیان اینکه سلامت معنوی و اخلاقی خانواده همیشه مورد هجمه دشمنان بوده است، افزود:  نخستین سنگر برای داشتن یک جامعه عفیف و متخلق به اخلاق اسلامی، خانواده است.

قاسمی فرزاد ادامه داد: از ارکان اصلی در طراحی و تدوین اسناد قرآنی و فرهنگی استان، توجه به خانواده و تحکیم بنیان آن است.

استاندار همدان با اشاره به در سفر رئیس جمهور به استان همدان، گفت: اعتبارات خوبی، مشخصاً، برای بانوان استان در نظر گرفته شده است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه در حوزه اشتغال برای زنان بی‌سرپرست و بدسرپرست در استان برنامه‌های ویژه‌ای داریم، اذعان کرد: تعریف فضاهای اختصاصی برای بانوان در حوزه‌های تفریحی و ورزشی به نشان کرامت و احترام بانوان استان در دستور‌کار است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار